« Zpět na všechny novinky

14/04 2014Pohled organizátora na PTB

Druhým členem týmu, na jehož pohled na PTB jsme se podívali, je Pepa Ulrich. Pepa je osoba zodpovědná za závody v globálním měřítku a člověkem, který stojí za značkou BEAR FOOT. Všechny tyto možnosti poskytuje Pepovi jeho mateřská firma FIT-PRO CZECH. Proč termín, proč Praha, proč týmy a co má přilákat atlety? Na to vše odpoví článek níže.

img

Prvně díky za prostor k tomu pustit do světa pár informací ohledně Prague Team Battle, jeho přípravách, inspiraci a vychytávkách, které by mohly třeba převážit něčí misku vah k variantě ANO, zúčastním se. Díky své práci u FIT-PRO CZECH jsem se, ať už v roli partnera nebo diváka, podíval na mnoho závodů. Pokud můžu jmenovat tak například Cross Challenge v Pardubicích, Liberci, No Excuse v Hradci, Czech Beast a dalších povedených akcí. Chtěl bych smeknout pomyslný klobouk před prací lidí, kteří tyto akce zařizují. Nyní jsem se sám postavil do role organizátora a mohu potvrdit - není to jednoduché!

Všechny akce spojoval jeden důležitý aspekt a to ten, že je připravují crossfiteři pro crossfitery. Tento trend jsem chtěl udržet, a proto jsem k sobě přizval Peťu Schlegela jako poradce ze scény a záruku toho, že WOD a trať bude odpovídat standardům mezinárodního závodu. Další důležitou osobou, kterou jsem toužil v týmu mít, je Ilja Číž. A mé přání bylo vyslyšeno. Díky tomu se nemusí závodníci bát úrovně rozhodčích a málo používaných NO REPS!

Nyní k samotnému závodu. Téma termínu už zde bylo rozebráno a doufám, že dostatečně obhájeno. Pro mne samotného byla velkým lákadlem Praha. Nejenom, že jsem nechtěl lézt do zelí Martinovi Štěpánkovi v Hradci, nebo bandě kolem Honzi Raymana a Jíti v PCE, ale chtěl jsem se dostat někam, kde podobné závody ještě nebyly. V Praze jsem viděl skrytý potenciál. A když Praha, tak samozřejmě s cizinci. Jelikož se jedná o první (pro mne nultý – zkušební) ročník, těžko nalákáme známá jména z celé Evropy, ale rádi bychom, aby u nás atleti poměřili síly alespoň v rámci střední Evropy. Naše cesta proto směřuje těmito kroky:

  • Prezentovat se jako mezinárodní akce
  • Udělat dostatečnou kapacitu
  • Zabezpečit pohodlí a spokojenost atletů
  • Namotivovat atlety zajímavými cenami
  • Připojit akci k něčemu tak významnému jako je Joe Weider Olympia amateur

Pro atlety, kteří přijedou, jsou připraveny podmínky, které si doufám užijí. Po příjezdu je pro každý tým připraven startovní balíček s textilem, upomínkovými předměty a dalšími drobnostmi. Tím hlavním by měl být servis v průběhu dne. Díky našim partnerům jsme si mohli dovolit vybavit regenerační zónu:

  • maséry
  • fyzioterapeuty
  • ledovými káděmi
  • ovocem
  • suplementy

Jelikož chceme závody, kterých se účastní 60 týmu (tedy 240 atletů), museli jsme zapracovat na tom, aby výsledky byly zpracovávány pro organizátory a rozhodčí co nejrychleji a nejpřehledněji. Východiskem se tedy stalo online zveřejňování na našem webu a okamžité aktualizace skrze press centrum přímo na akci. Součástí tohoto centra bude samozřejmě fotograf, který bude nahrávat fotky v průběhu celého dne. Velkou novinkou ale bude online streaming závodu, pro atlety ze zahraničí a diváky, kteří se nedostanou na místo.

Myslím, že jsem vám prozradil dost informací a ty perličky ohledně našich partnerů a lidí, kteří akci navštíví a podpoří, si nechám ještě schované a budu doufat, že se na závod těšíte stejně jako já.

Pepa Ulrich, organizátor závodu

Hlavní partneři